21.10.2017


МАТЕМАТИЧНІ ЗМАГАННЯ 

26 вересня на базі опорного закладу «Засульська ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» відбулися ХХІ районні математичні змагання імені М.В.Остроградського, присвячені 216-й річниці від дня народження нашого видатного земляка, геніального українського вченого-математика, видатного педагогічного та громадського діяча ХІХ століття.
У конкурсі взяли участь 27 учнів 8-11 класів із  загальноосвітніх навчальних закладів.
На початку змагань учасники мали змогу переглянути фільм про життєвий і творчий шлях М.В.Остроградського. 
Приємно відзначити перемогу Бондаренко Маргарити, учениці 11 класу у старшій віковій групі. Захарченко Анна, учениця 8 А класу, вперше брала участь у таких змаганнях і отримала почесне 2 місце у молодшій віковій групі. 
Вітаю!!! Ніколи не зупиняйтесь на досягнутому!!!
Пропоную учням відповідь на одне з питань, яке стосується біографії видатного математика.

Принципи М. В. Остроградського:
1.     Цілеспрямоване виховання переконаності в суспільній значимості наук і необхідності використання знань у суспільних інтересах.
2.     Основна мета навчання – формування наукового мислення в молоді.
3.     Труднощі навчання не стільки в змісті наукових дисциплін, як у способах навчання, в обраних алгоритмах і методах пояснення матеріалу.
4.     Запорукою успішного вивчення всіх дисциплін у школі є досконале знання рідної мови.
5.     Обов’язок учителя – розвивати інтерес учня, спостережливість, волю, працездатність учнів.
6.     Якісне використання різноманіття методів залежить від віку учнів.
7.     Будувати навчання не на механічному запам’ятовуванні, а на розвитку особистості учня, створенні ним власного методу занять.
8.     Систематичне використання історичних знань на уроках.
9.     Об’єктивний і систематизований контроль знань учнів з вивчених тем.
10.           Учитель більше, ніж інші, повинен бути відданий своїй роботі, вважати її метою всіх своїх зусиль.
11.           Творча побудова узагальнюючих і моделюючих засобів: синоптичні таблиці, мнемонічні прийоми, унаочнення, пояснення на прикладах і задачах
12.           Організовувати і використовувати громадську підтримку справи навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий