МАТЕМАТИЧНІ ЗМАГАННЯ
26 вересня на базі опорного закладу «Засульська ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» відбулися ХХІ районні математичні змагання імені М.В.Остроградського, присвячені 216-й річниці від дня народження нашого видатного земляка, геніального українського вченого-математика, видатного педагогічного та громадського діяча ХІХ століття.
У конкурсі взяли участь 27 учнів 8-11 класів із загальноосвітніх навчальних закладів.
На початку змагань учасники мали змогу переглянути фільм про життєвий і творчий шлях М.В.Остроградського.
Приємно відзначити перемогу Бондаренко Маргарити, учениці 11 класу у старшій віковій групі. Захарченко Анна, учениця 8 А класу, вперше брала участь у таких змаганнях і отримала почесне 2 місце у молодшій віковій групі.
Вітаю!!! Ніколи не зупиняйтесь на досягнутому!!!
Пропоную учням відповідь на одне з питань, яке стосується біографії видатного математика.
Пропоную учням відповідь на одне з питань, яке стосується біографії видатного математика.
Принципи М. В. Остроградського:
1. Цілеспрямоване виховання переконаності в суспільній значимості наук і необхідності використання знань у суспільних інтересах.
2. Основна мета навчання – формування наукового мислення в молоді.
3. Труднощі навчання не стільки в змісті наукових дисциплін, як у способах навчання, в обраних алгоритмах і методах пояснення матеріалу.
4. Запорукою успішного вивчення всіх дисциплін у школі є досконале знання рідної мови.
5. Обов’язок учителя – розвивати інтерес учня, спостережливість, волю, працездатність учнів.
6. Якісне використання різноманіття методів залежить від віку учнів.
7. Будувати навчання не на механічному запам’ятовуванні, а на розвитку особистості учня, створенні ним власного методу занять.
8. Систематичне використання історичних знань на уроках.
9. Об’єктивний і систематизований контроль знань учнів з вивчених тем.
10. Учитель більше, ніж інші, повинен бути відданий своїй роботі, вважати її метою всіх своїх зусиль.
11. Творча побудова узагальнюючих і моделюючих засобів: синоптичні таблиці, мнемонічні прийоми, унаочнення, пояснення на прикладах і задачах
Комментариев нет:
Отправить комментарий