02.12.2021

                     ВЧИМОСЯ РАЗОМ STEM-ити  



     

 Маємо чудову нагоду брати участь у програмі STEM-майстерня, метою якої є :
 покращити підготовку вчителів/ьок та підвищити їх знання і майстерність з розробки і проведення STEM-уроків, а також відповідно сприяти збільшенню кількості цікавих STEM-уроків.

На цих заняттях ми отримали:

  • Максимум корисної інформації про розробку STEM-уроків.
  • Інструменти креативного мислення  для створення гендерночутливого STEM-уроку.
  • Кращі європейські практики впровадження STEM.
  • Ідеї для цікавих дослідів за мінімальних умов.
  • Особливості інтеграції мобільних, комп’ютерних та вебпрограм у заняття.
  • Та багато інших цінних тем.

Впродовж STEM-майстерні ми:

- посилили навички з розробки і проведення STEM-уроків з урахуванням гендерної чутливості;

- розвинули креативність, гнучкість, цифрову грамотність, комунікаційні та презентаційні навички;

- найголовніше – всю теорію одразу  вчилися втілювати на практиці!!!

І як результат, урок алгебри у 8 класі на тему " Роз'язування прикладних задач шляхом складання раціональних рівнянь".

Урок - подорож на Хортицю через інтеграцію таких предметів, як історія,біологія, інформатика, географія, фізика, аглійська мова з використанням різноманітних цифрових ресурсів, зокрема, дошки  Мindmeister, інтерактивного плакату Тhinglink, презентації Сanva, сервісу для ігор Quizizz, Google таблиць та форм,  дав можливість учням та ученицям не тільки побувати  на острові, а й розв'язати багато математичних задач на дану тематику.

Особливе захоплення в учнівства викликали фізичні досліди, які демонстрували процес шлюзування за допомогою власноствореної моделі та конструктра LEGO Education SPIKE Prime , а також виготовлення паперового кораблика.

Дякуємо  STEM-майстерні за величезний досвід!!!






















         

Комментариев нет:

Отправить комментарий