09.12.2015

Урок – проект у 6 класі «Дроби навколо нас»



 Однією з найперспективніших складових освітнього процесу є проектна діяльність, оскільки саме вона створює умови для творчого саморозвитку та самореалізації, формує всі необхідні життєві компетенції.
Виконання учнівських проектів - складна самостійна діяльність учнів під керівництвом вчителя. Позиція вчителя під час реалізації методу проектів на практиці переходить від носія готових знань в організатора пізнавальної дослідницької діяльності своїх учнів.
Цінність проекту в тому, що учень здобуває знання самостійно. Працюючи над проектами, учні швидко навчаються критично мислити, чітко усвідомлювати, де і яким чином можна застосувати набуті знання, генерувати нові ідеї, грамотно працювати з інформацією, ефективно спілкуватися, постійно самовдосконалюватися.
Нещодавно такий урок – проект ми провели разом з учнями 6-Б класу. Учні звітували про свої здобутки  за напрямками: «Історики», Дослідники», «Журналісти», «Лірики».  Так, «Історики» нам розповіли про  виникнення і походження звичайних дробів, «Пошуковці» повинні знайти були   інформацію, де люди в житті зустрічаються із поняттям «дріб», «Журналісти», це та група, якій треба було дізнатися, де використовують дроби у професійній діяльності, і нарещті, «Лірики»  збирали цікавий матеріал про звичайні дроби .     Кросворди, цікаві задачі, ігри, вірші та казки про дроби -  супроводжували нас цілий урок. Заключним акордом стали слова:
 Україна,
Є на світі ти —
Малесенька частиночка народу,
Один з 44 мільйонів ти,
Та більш значущого, напевно, не знайти,
Як дивовижна велич цього дробу.
 Тож будьмо завжди значимими. І нехай з нами вічно живе неповторна, довершена краса і сила математики.








Комментариев нет:

Отправить комментарий