Однією з найперспективніших
складових освітнього процесу є проектна діяльність, оскільки саме вона створює
умови для творчого саморозвитку та самореалізації, формує всі необхідні життєві
компетенції.
Виконання учнівських
проектів - складна самостійна діяльність учнів під керівництвом вчителя.
Позиція вчителя під час реалізації методу проектів на практиці переходить від
носія готових знань в організатора пізнавальної дослідницької діяльності своїх
учнів.
Цінність проекту в
тому, що учень здобуває знання самостійно. Працюючи
над проектами, учні швидко навчаються критично мислити, чітко усвідомлювати, де
і яким чином можна застосувати набуті знання, генерувати нові ідеї, грамотно
працювати з інформацією, ефективно спілкуватися, постійно самовдосконалюватися.
Нещодавно
такий урок – проект ми провели разом з учнями 6-Б класу. Учні звітували про свої здобутки за напрямками: «Історики», Дослідники»,
«Журналісти», «Лірики». Так, «Історики»
нам розповіли про виникнення і
походження звичайних дробів, «Пошуковці» повинні знайти
були інформацію, де люди в житті зустрічаються
із поняттям «дріб», «Журналісти»,
це та група, якій треба було дізнатися, де використовують дроби у професійній
діяльності, і нарещті, «Лірики» збирали цікавий матеріал про звичайні дроби
. Кросворди, цікаві задачі, ігри,
вірші та казки про дроби - супроводжували
нас цілий урок. Заключним акордом стали слова:
Україна,
Є на світі ти —
Малесенька частиночка народу,
Один з 44 мільйонів ти,
Та більш значущого,
напевно, не знайти,
Як дивовижна
велич цього дробу.
Тож будьмо
завжди значимими. І нехай з нами вічно живе
неповторна, довершена краса і сила математики.
Комментариев нет:
Отправить комментарий