28.12.2015

Участь у конкурсі «УЧИТЕЛЬ РОКУ»

Нещодавно довелося представляти  Лубенський край у обласному етапі конкурсу « Учитель року 2016».
Сьогодення вимагає від кожного вчителя відповідальності за свою роботу, відмови від шаблонних форм і методів роботи, уміння творчо будувати навчально-виховний процес. Головне – вчитель має бути творчою особистістю. Творчим може бути і молодий вчитель, і учитель з великим педагогічним стажем. «Учитель року» – це і конкурс професійної майстерності, і свято вчительської душі. Значення конкурсу величезне: він допомагає визначити кращих педагогів, підвищує статус педагогічної професії, привертає увагу громадськості до проблеми освіти.

 Для мене такий конкурс – це можливість оцінити свій рівень фахової майстерності, почерпнути нові знання від колег, побачити цікаві напрацювання, адже кожен має чим поділитися. . Я багато для себе почерпнула, вкотре переконалася наскільки мене люблять і цінують в рідній школі, скільки у мене тут друзів, і тих, хто мене підтримує. Я повернулася з величезним багажем корисної для себе інформації, налагодила нові контакти. «Учитель року» – це хороша можливість випробувати себе, відкрити нові грані своєї педагогічної майстерності перед колегами, а часто і для себе відкрити приховані можливості творчої особистості.


Комментариев нет:

Отправить комментарий