29.01.2018

Реалізація наскрізних ліній на уроках математики




Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.
Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Основним засобом імплементації наскрізних ліній у математику є вибір задач. Також це можливо за рахунок виконання навчальних проектів, під час виконання яких учні повинні працювати групами, розділяти ролі, вчитись взаємодіяти в колективі, шукати та аналізувати інформацію, презентувати власні наробки на загал.

Саме сюжетні задачі на місцевому матеріалі і розв'язували п'ятикласники під час уроку на тему " Об'єм прямокутного паралелепіпеда". Вони досліджували можливість побудови басейну на території дитячого садка, встановлювали граничні норми повітря на одного учня класу, визначали кількість рулонів шпалер для поклейки кімнати та їх вартість. 
 На цьому уроці учні довели всім, і в першу чергу собі, що знання з математики дуже знадобляться нам в житті, яку б професію ми не обрали.




Комментариев нет:

Отправить комментарий