04.12.2020

 

 

 ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ  STEM – ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

 

STEM-технології вже увійшли в український освітній простір. Цим напрямом зацікавилися не тільки діти, а й ми- вчителі. Бо наука – це весело та захопливо! А  математика – не лише складні формули, а й надзвичайні експерименти. STEM-підхід – це моделювання, проектування та напрацювання навичок. Один конкретний практичний приклад може так зацікавити учнів, що вони із задоволенням почнуть вивчати теорію. Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). Саме ці напрями лежать в основі даної методики освіти. При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше.

 За STEM методикою, в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити шляхи вирішення не в теорії, а прямо зараз шляхом спроб та помилок.

 Саме такий урок  ми провели у ліцеї з учнями 11 класу по темі «Піраміда». Виготовляли моделі власноруч із дерев’яних шпажок, проводили різноманітні вимірювання і обчислювали певні величини, працювали з програмою  Geogebra та гугл-формах, використовуючи QR- коди.  Також були впроваджені елементи білінгвального навчання, тобто використання англійської мови на уроках математики. Головне - зацікавленість дітей!!!




















 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий